22 Ekim 2008 Çarşamba

Kızımın Yatak Örtüleri vs.


Kızıma yapılan el emeği ürünlerden devam ediyorum :). Yukarıdaki yastık ve yatak örtüsünü ablam dikti. Yastığın üzerine biberonu örtü için kullandığı kumaştan keserek aplike yapmış.

Vee bu da benim çok hoşuma giden sepeti. Aynı apliki burada da kullanmış. Çok cici değil mi :). Sepeti, içine bebek bezi, pudra, krem, kolonyalı mendil gibi sık kullanılan şeyleri koymam için yaptı ablacığım. Fakat bunlar henüz Ankara'da değil, teyzesi İstanbul'dan sonra getirecek :).


Bu rengarenk ve perdelerine uyumlu örgü yatak örtüsünü ise sevgili arkadaşım Özge'ciğimin annesi ördü. Henüz yakından göremesem de :P çok hoşuma gittiğini saklayamayacağım..

Özge annenin ellerine sağlık, çok teşekkür ederiz..

Özge'nin annesinden bir başka eser :) Bu kareli rengarenk örtüyü de Özge'nin ablası için örüyormuş. Sanırım bu bitmemiş hali, normalde daha büyük olacak ..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Şulecim hepsi de çok cici olmuş. İnşallah güzel günlerde kullanırsın. Öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Sağol canım :). İnşallah.. Ben de seni öpüyorum..

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Şule, hepsi birbirinden şirin olmuş, ama en çok sepete bayıldım:) Benimde ihtiyacım var bunun gibi bir sepete, gerçekten çok lazım oluyor, özellikle ıvır zıvırları için:)

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim. sana da hemen bir sepet ayarlayalım :)

a. gizem dedi ki...

sarılara bayıldım, pembeden faklı bi renk kullanmışsınız ben çok beğendim :) kapı süsü de isteyin bence ablanızdan, bebeğinizin kapısına, apartmana da astıklarını biliyorum :) çok şeker olmuş hepsi güle güle kullansın minik bebek

Şule dedi ki...

gizem, bence de çok güzeller. zaten yeterince pembe görüyoruz bari odasında az miktarda kullanalım değil mi:). Ablacığım kapı süsü yapacaktı aslında ama ne durumda bilmiyorum.

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

merhaba perdeler çok şık ıyı gunlerde kullansın blogumda sıze aıt suprız var