15 Ağustos 2008 Cuma

Büyük Balkona Pileli Perde



Sonunda büyük balkonumuzun perdesini de bitirdik. Bu arada bunun dikişinde hiç zorlanmadım, elimin alıştığından mıdır yoksa kumaştan mıdır bilemiyorum :). Küçük balkondaki kumaş dökümlü bir kumaş olduğu için onu büzgülü yapmıştık. Bu daha kaba bir kumaş olduğu için pile yaptık.



Balkonumuzdan geçen boru :), cam balkon yapanları da uğraştırmıştı. Beni de uğraştırdı. Borunun geçtiği küçük pencere için de böyle bir ek yaptık. İlk postlar hep perde dikimi ile ilgili oldu, bakalım sonrası nasıl gelecek, ben de şimdiden sabırsızlanıyorum.

5 yorum:

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

merhaba
öncelikle hayırlı uğurlu olsun gerçekten perdeler çok şeker olmuş. bu da benim blog um göz atarsan sevinirim http://keddynindolabi.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

cok basarılı.cidden şaşırdım. sadece perdeci dikersanırdım perdeleri.
Elinize sağlık
EDA_İSTANBUL

Adsız dedi ki...

keddy, blogunun müdavimi oldum :). perdelerimi beğenmene sevindim. sevgiler..

eda, teşekkür ederim :)). ben de öyle zannederdim ta ki ablam dikene kadar :)

Gulos dedi ki...

Tekrar merhaba,
bu perdeleri duvara nasıl monte ettin?

Adsız dedi ki...

merhaba :)
kendinden yapışkanlı cırt cırtlar satılıyor. Bir tarafını cam balkonun üstündeki pvc'ye yapıştırdık, diğer tarafını da perdeye yapıştırıp üzerinden dikiş geçtik. çok pratik oluyor öneririm.